Thursday, November 12, 2009

nk mamposss??!!!!

ye!!org ni mmg nk mmpos..mn xnya..nasik grg ayam (mamak) yg plain ni,xde sup ni,xde chili ni..regenye RM6!! slame ak mkn nsk grg ayam lah ye tuan2 & puan2,plg mhl pun RM 4.00 je ak bli..siap ada sup ngan chili ag!lg sedap pd nih!
bkn lah mksd ak nk bkire..tp klu cenggini lah regenye yg xstimpal ngan mende nih,tokey ayam pun blh jd ayam tau x!tension2..dh lah tgh bulan..ye2 je ak ni hah bjimat bagai nk rak menahan kan wit ak smpi ujung bulan..cube la korg kire klu sbulan bpe klu ak lunch ngan nsk ayam yg regenye cenggini??dh la ak ni kje kuli je..ak siku gak kang mamak ni..
sumpah pasni ak dh tamau kirim lagik..lps ni g bli tmpt sdr..sng!ak mkn lunch td pun xsng psl skt ati..tp dlm ati ak bkate.."ya Allah ya Tuhanku..ko ampunkan la dose mamak ni..ko tunjukkan la dia jln yg bena.."
bg korg mgkn biase rege nsk grg ayam ni nam hengget..tp bkn bg ak..wpun ak mmg ske makan..huh..lgsg xbebaloi2..saba je la tgh2 bulan nih!asl ak mrh2 sgt ni?nk period pe?tettttt..

4 comments:

Dee said...

mamak mmg caj mahal..dee ari2 bwk bekal..x laratlah..lunch kt area ni..ari2 lebih 6 inggit..kdg2 kt 10 inggit sehari..

zul said...

alhamdulillah hari ni 'brunch' ader org belanja...

6 hinggit... emm, ayam sekor pon bleh dapat 6 hinggit tu...

applemintlady said...

kak dee,
klu tetiap ari 10 hengget mmmg leh mangko sy..

zul,
rezeki tu..alhamdulillah..
tp ada gak tpike,bli ayam mentah 6 hengget pun blh dpt stgh eko..wawawawa..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

memang wei kat kedai mamak mahe giler bapak..nak g haji balik hari gamaknyer..sengal taw..