Tuesday, September 25, 2012

FitFlop Sandals - Electra Navy

Aku memang selalu perasan orang pakai sandal ni. Tapi tak tau brand apa. Sampai kan aku tunggu orang tu angkat tumit masa berjalan nak tengok brand apa. Tapi yang aku nampak cuma Flop. Dah lama-lama tu terus aku lupakan. 

Tiba-tiba semalam keluar kat wall facebook. Laju je pm tanya price. Mak datuk. Beratus rupanya sandal ni. Mengalahkan crocs. 

Tak tau apa yang special.Tapi aku memang dah jatuh hati pada FitFlop Sandals Electra Navy ni . Hmpphh.. *jari mengira-ngira nak ke tak nak..nak ke tak nak..*


p/s website nya http://fitflopmalaysiaoutlet.mekadragon.com

No comments: