Tuesday, February 5, 2013

CNY 2013 Dinner @ Fuzion,Sunway Hotel Resort & Spa



Setiap tahun, perkara wajib sebelum depa-depa ni menyambut tahun baru cina adalah dinner. Company aku majoriti pekerjanya adalah cina.

Last year adalah kali pertama aku join dinner. Bertempat di tempat yang sama, iaitu di Sunway Hotel Resort & Spa tapi restaurant yang lain. So ini kali kedua lah.



Ketibaan yang di pertua..



Mencemar duli..



Aku tanya dia ni apa? Ini ong punya!! Erkk..jawapan dia tak berapa sampai kat aku..



Spot Fuzion






Suram-suram memang konsep dia kot.



Meja makan pun suram jugak. Ni baru sampai. Duk tengok sekeliling apa yang nak di angkut.


Ada cermin kat atas pale. Keje skodeng meja sebelah.Hampeh tol.






Sibuk menyelit.



Bahagian salad-malad.



Oo.Taun ni tak ada Yee Sang. Last year ada.



Pusingan pertama. Tetiba nak makan bread pudding. Creamy oowwhh..



Pusingan kedua.



Pusingan ketiga. Itik tu oily pulak. Potong aku nak menambah. Tapi dim sum tu sedap.



Hasil angkutan.



Hoho..



Azim tak habis makan piza.Tak sedap lettew.



Kena bahan sebab baru beli. Bonus la kata kan.


Dah kenyang, maka start gossip dan bahan-membahan.







Tuan tanah nak menyelit sikit.




Mamat yang kena bahan tengah test power Note II.Ko ade?



Test power lagi. Dah tak layan Nokia.



Berangkat pulang melalui ke Sunway Pyramid.


Ulasan aku : Ok.Not bad lah. Cuma aku tak dapat nak merasa banyak makanan di sebabkan itik iteww.Memang potong sungguh la aku nak menyambung angkut untuk pusingan seterusnya.Terus jadi tak sedap.Banyak choice tapi macam pening sikit sebab bersepah-sepah. Asik tanya itu kat mana ini kat mana. Banyak cermin pun boleh jadi confuse.Hahahah.Boleh?Tapi aku enjoy gelak membahan Encik Awe bersama rakan-rakan yang lain.


2 comments:

DiilaNordin said...

mamat yang pegang note ii tu lama tak nampak datang Beryl's Choc. haha =P

applemintlady said...

Kak diila,org kaya mmg hilang skjp..