Wednesday, June 12, 2013

Heh!Tiba-tiba je

Hallo and assalamualaikum..

Haha..Rasa nak tergelak pulak bila nak menaip. Teringat pastu terus nalk menaip.

Satu malam..

Puasa kan dah nak dekat. Lepas puasa, mestilah raya. Tetiba laki aku tanya :

Laki : Taun ni raya nak pakai baju kale apa eh?

Aku : (Terus pandang dia dengan mata membuntang) Betul ke tak betul ni? Setahu orang, awak mana suka nak sedondon bagai. Poyo la hape la. Ni mimpi apa ni nak pakai baju kale sama bagai??

Hmm..pada aku, mungkin sebab dah ada anak. So, kengkonon nak nampak ala-ala family yang bahagia, kene pakai baju sama kaler.. Giteww?

Selama 8 taun berkawan, cuma sekali dua aje kami sedondon. Itupun sebab belah family dia yang nak sedondon. Aku pun terjebak lah sekali.

Heyy..buat lawak la awak ni laki oi. Permintaan awak mungkin lah boleh di realisasikan. heyyyyyy..

(Masih mood geli hati)

Salam and have a nice day!

No comments: