Thursday, June 13, 2013

Semalam..

Assalamualaikum..

Hmm..Semalam..

Semalam aku stress sangat..

Stress dah lama tapi semalam, kemuncak stress aku..

Dan bersambung hari ini..

Masalah kerja office yang aku dah tak nampak jalan penyelesaian..

Puas aku cari punca dan cara..

Tetap tak dapat selesaikan masalah ni..

Sampai ke rumah aku bawak..

Aku tak reti lah nak guna formula macam laki aku..

'Bila sampai dekat pintu rumah, letak masalah tu kat situ.Esok pagi nak pergi kerja, ambik balik masalah tu'

Tapi aku tak boleh..

Hari-hari aku pikir macam mana lagi nak track and trace kerja aku..

Dah seminggu berlalu..

Harap masalah kerja cepat selesai..

Kerja lain dah aku siapkan..

Cuma ini..

Buat aku gila sampai ke rumah..

Nasib baik ada anak..

Pengubat tekanan aku bila balik..

Ya Allah..berikan petunjuk-Mu untuk selesaikan masalah ini..


No comments: